TEL: +31 6 1490 1501 | CONTACT [A] CONCEPTSLEUTELAARS.NL

Geopark de Hondsrug

Geopark de Hondsrug nov. 2014 - feb. 2015 Opdracht: Hoe gebruiken we onze huidige IP (in de vorm van merchanise, artwork, materiaal) om een goed verhaal, programma en social media aanwezigheid neer te zetten. Oplossing: Voor het Geopark ontwikkelden wij een step-by-step handleiding met een volledige analyse van hun externe communicatie en intern beschikbaar materiaal. [...]

Existenz

Existenz / Quantuum Magic nov. 2012 - mrt. 2013 Opdracht: Hoe optimaliseren we de kans op succes door creatief toe te voegen in de vorm van storytelling, budgetbesparing en gebruikersvriendelijkheid bij de lancering van een nieuwe product. Oplossing: Existenz: On the Ruins of Chaos is a strategy card game in which epic battles are fought on [...]

Jungle Brunch – NL Editie

Jungle Brunch / Quantuum Magic apr. 2013 - aug 2013 Opdracht: Hoe introduceren we de Nederlandse versie van een internationaal product op de Nederlandse/Belgische markt? Oplossing: In dit wilde kaartspel voor 2-5 spelers probeert elke speler meer voedsel – plant of dier – te eten dan de andere spelers. De winnaar is de speler met de [...]

Ontdek het Verleden

Hunebedcentrum feb. 2013 - aug. 2013 Opdracht: Hoe voegen we toe aan ons product (amusementspark) en geven we de jonge generatie wat te doen tijdens een bezoek? Oplossing: Ontdek het Verleden is een interactieve audiotour in het hunebedcentrum van Borger. Door met je smartphone de QR codes in te scannen; te herkennen aan de professor van [...]

Medical Groep

Medical Groep mrt. 2012 - aug. 2012 Opdracht: Hoe presenteert een innovatief bedrijf in de zorg zich met een flexibel-werken oplossing in deze van oudsher traditioneel ingestelde markt? Oplossing: Ons antwoord ligt in de prikkelende combinatie van een creatieve frisse strip huisstijl, een nieuwe website en een effectieve Social Media kickstart. Er is geen markt waarbinnen op [...]

Schat zoekt Vinder

Gemeente Groningen / Stadsarcheologie feb. 2012 - feb. 2012 Opdracht: Hoe maak je een traditionele archeologische tentoonstelling aantrekkelijk voor jongeren en publiek dat normaal gesproken niet zo snel de link met bodemvondsten zou leggen? Oplossing: Ons antwoord was de ontdekkingsreis van de bezoeker centraal te stellen. Tijdens het Schat zoekt Vinder project konden bezoekers via [...]